London, baby!

 
 
Helgen runt andra Advent åkte jag, Anna och Kristin och besökte Astrid och London igen. Det var inte ett år sedan sist men det var ändå så fantastiskt välbehövligt och välkomnat. Jag skulle kunna bo i den staden. Och utan tvekan bo i samma stad som Astrid.
 
 
 
Trots att vi var inne på december månad kändes det som att det var tidig höst. Lite krispig luft men aldrig kallt och fullt med löv på träden.
 
 
 
 
I väntan på Kristin som hade glömt något som jag nu i min tur glömt. Kanske ett toabesök. Selfies är bra tidsfördriv. Detta är taget på Astrids gata.
 
 
 
 
 
Detta är bara ett axplock av mina Londonbilder. Det kommer mera senare.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Kristin

Åh vad roligt att se! Mera mera mera!

2014-01-03 @ 20:34:46
URL: http://kristinladstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0