Marias bokrelease

 
 
I lördags hade Maria sin fantastiska bokrelease. Hon sålde sin bok, finfina tygpåsar (jag har båda) samt hennes och Emmas kluriga haikuhäfte. Tilde var bra på att fånga kamerans uppmärksamhet som ni ser.
 
 
Jocke var precis hemkommen från Istanbul och hann precis närvara. Även Mathilda och Anna kom!
 
 
Det var mycket vacker sång på scenen. I olika former. Dock försvann kameran under körens finfina uppträdande.
 
 
Ja ni ser ju vem som uppmärksammar kameran bäst
 
 
På scenen gjorde jag och Felicia vårt yttersta i att tolka dikterna och göra dem rättvisa
 
 
Majas egenkomperade låtar och vackra röst fick mig tårögd flera gånger. Mina vänner alltså.
 
 
Felicias syster var på besök
 
 
 
Efteråt avrundade vi med en fika. Cirka 100 personer kom förbi och Maria var nöjd med dagen. Jag är så stolt över henne. Hon är fantastisk och jag är glad att fler än jag förstår det.

Kommentarer
Postat av: felicia

Fantastiskt är ordet! Så mycket bra på samma gång.

2013-11-20 @ 22:31:53
Postat av: ElinaH

Åh vad fint. Och vad söt Tilde är!

2013-11-23 @ 15:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0