Louisiana

 
Förra söndagen spenderade jag med mina fina vänner Anna, Kristin, Maria och Jocke i Louisiana utanför Helsingör. Vi åkte dit främst för Yoko Onos utställning men det var långt ifrån det enda som fascinerade. Miljön, arkitekturen och den övriga konsten bidrog också med att göra dagen oförglömlig. Och sällskapet såklart.
 
 
 
 
En interaktiv konstdel vid namn Moving Mountains. På bilderna ovan ser vi Anna och Kristin
 
 
 
 
 
 
Fikapaus är viktigt för att orka. Här talas det varmt om terapi
 
 
 
 
Jag hängde upp min lapp i Wishtree for Louisiana
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vi avslutade med en promenad i den vackra parken innan vi satte oss i bilen och körde hem till Göteborg
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Kristin

Ååå, vad fina bilder! Så himla roligt att se dagen ur någon annans lins!

Svar: Snällis! Tack!
carolinamansson.blogg.se

2013-10-06 @ 23:49:27
URL: http://kristinladstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0