Sardinien del III

 
Mamma testade olika stilar på Sardinien
 
 
 
Detta åt vi. Ofta. Tunna pizzor och musslor går nästan inte att tröttna på
 
 
Sådär vill jag bli på ålderns höst.Stå med min man och mina vänner i cool baddräkt och speja ut över havet
 
 
Fast tillsvidare lever jag gärna mitt liv som det är.
 
 
 
 
Uppe på den gamla fästningen var utsikten fantastisk
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
I hotellets matsal samlades de sötaste tanterna som gick runt och småpratade med alla, även när man inte hängde med i italienskan, och räckte mig till bröstet.
 
 
 
 
Denna lilla vik har jag sparat som en skatt i mitt minne. Känslan av att ta ett djupt andetag och dyka ner flera meter i det kristallklara, stilla vattnet var en av sommarens största höjdpunkter. Att det tog minst en minut av manöverande mellan stenarna för att komma dit var absolut värt det.
 
 
Mina fina föräldrar som, tillsammans med Julia, gjorde min Sardinienupplevelse väldigt positiv
 
Så här utvilad blev jag av tio dagar på Sardinien. Underbart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0