Paris del IV, Louvren

 
En dag begav vi oss till Louvren. Liksom Versailles var det gratis för oss EU-medborgare och fullt av betalande asiater. I taket satt en grubblande kvinna.
 
 
P-ringsbilden, ett internt skämt
 
 
Ett stiligt asiatiskt par som gick åt samma håll i samma takt som oss. Blev fångade på flera bilder både av Felicia och mig
 
 
En annan gentleman som blev fångad
 
 
Den ironiska tvisten att dokumentera ett mästerverk med en telefonkamera
 
 
Tvillingar är kul och inspirerande
 
 
Jag visste inte innan att I-phones var populära även på statyernas tid
 
 
Tänk att vakna upp och vara omringad av en hop stirrande asiater
 
 
Den klassiskt nonchalanta posen
 
 
Det fanns gott om bänkar för vilopauser
 
 
Snygg tjej som föll offer för smygfotografering
 
 
En trött men nöjd Julia

Kommentarer
Postat av: Viviana

Vill också till Paris :(
Fin blogg du har!

Svar: Tycker jag verkligen att du ska göra! Gör som jag och skaffa en kompis med en pariskusin så blir det inte så dyrt heller. Tack så mycket för komplimangen. Jag är ny och testar mig fram men det är kul!
carolinamansson.blogg.se

2013-09-24 @ 09:15:03
URL: http://comaweekend.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0