Sardinien

 
Det känns nästan som en evighet  fast det bara har passerat två månader sedan jag befann mig på Sardinien med Julia och mamma och pappa. Det var underbara dagar då vi kravlöst åkte runt med bilen till nya stränder var dag, Julia fick sin älskade espresso och jag fick dyka ner i kristallklart vatten. Vi åt musslor, pasta, gelato, pizza och fisk och läste böcker dagarna i ända. Det var en vilopaus vi alla behövde. 
 
 
 
 
 
 
 
Hela Sardinien kryllade av söta italienska pensionärer som satt på stränder och parkbänkar och bara tittade på folk och pratade med varandra. De var fantastiska. De skulle få vilken åldersnojare som helst att längta lite till pensionen.
 
 
 
 
Nunnor som äter glass blir nästan lite väl pittoreskt. Men så var det. Fler bilder kommer snart.
 
 

Kommentarer
Postat av: F.

Lovely C! Och så fick jag lite av tanterna. Fantastiska.

Svar: Det kommer mer tanter!
carolinamansson.blogg.se

2013-09-30 @ 23:19:40
Postat av: Viviana

Herreguuuuuud vad fiiiiiiiint!

Svar: Tack snälla du!
carolinamansson.blogg.se

2013-10-01 @ 10:23:17
URL: http://comaweekend.blogg.se
Postat av: Julia

Åhh, jag längtar tillbaka! Sitter gömd under mitt fönster för att det sitter kriminellos i bilar utanför mitt fönster och dealar. Långt från sand och värme.

Svar: Oj då! Fast kriminella fanns det nog även i Italien. Även bland pensionärerna
carolinamansson.blogg.se

2013-10-01 @ 15:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0